چهار شگفت انگیز گیگابایت
 
بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک
دو شنبه 14 آذر 1390برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

گیگابایت مادربرد های سری X۷۹ خود را که مبتنی بر این چیپ ست جدید ارائه شده توسط اینتل هستند را معرفی کرد.

به گزارش ایستگاه آی تی از ایتنا در صف این چهار شگفت انگیز نام پرآوازه G۱.Assassin خودنمایی می‌کند که البته با مسلح کردن آن با چیپ ست X۷۹ و تغییر در معماری آن و پیروی از فلسفه به کار رفته در تولید G۱.Killer برای ارائه بالاترین کارایی و کیفیت، این سرباز کارکشته حالا با نام Assassin ۲ G۱. نیز عملیات‌هایش را انجام می‌دهد.

http://theturbotech.com/images/source/hardware/gigabyte.png


تمامی اعضای این گروه به آخرین فناوری‌های گیگابایت مجهز شده‌اند که تجهیز آنها به ۳D Power و ۳D BIOS را می‌توان نمونه‌های بارز آنها دانست.

در توضیح قابلیت‌های این فناوری‌ها در معرفی این سری، گیگابایت افزود: “ما ابزاری را در محیطی کاملا سه بعدی ایجاد کردیم تا کاربران سه بعد اساسی در توان رسانی به پردازنده و حافظه را کنترل کنند، یعنی ولتاژ، فاز و فرکانس!” به این ترتیب با داشتن ۳-Way Digital Engine سامانه توان رسانی و نحوه آن به طور کلی در رایانه ها متحول گشته.

از دیگر اعضای این سری X۷۹-UD۷ است که با طراحی ویژه اش و با بهره گیری تمام عیار از امکانات این چیپ ست که ۱۵ مگابایت حافظه Cache L۳ و پشتیبانی از حافظه چهار کانال از نمونه های آن است، به عنوان متخصصی در اورکلاکینگ شناخته می شود.

از سویی X۷۹-UD۵ گیگابایت با داشتن ۸ اسلات حافظه می تواند به عنوان قلب تپنده یک شبکه و یک سرور کوچک بر روی پیکره بندی رایانه های خانگی به کار گرفته شود و با بهره بردن از پردازنده های این چیپ ست با سوکت ۲۰۱۱ می تواند عضو متفکر و تحلیلگر گروه نام بگیرد.

از طرفی برای کاربرانی که به توانایی این پردازنده های جدید نیاز دارند ولی نیازی به سلاح های سنگین این حرفه ای ها ندارند، X۷۹-UD۳ ارائه شده که می تواند گلوله آتش کوچک جمع نام بگیرد که با هزینه ای به مراتب پایین تر کارایی در خور چیپ ست X۷۹ را ارائه می کند با این توصیفات شروع دوره ای جدید در صنعت مادربرد کلید خورد.



درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 760
بازدید کل : 219444
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1